Jag tror jag svälter lite..

.. fast nu när jag skulle börja skriva var det middag, tajming! BRB!

14 minutes later
Sådär, nu har jag ätit mig mätt på sallad och paj 8)
Jag moppade hem från mina fina pojke vid 12. Då satt jag en stund vid datorn innan jag gick ut. Har hjälpt mamma i affären och städat ur höboxen. Där var mycket gammalt hö under pallarna och det dammade som tusan, så jag nös massor. Hästarna har bara fått mat idag, har inte gjort nått med dom alltså vilar Sebbe idag.

Jag är trött typ hela tiden känns det som så jag ska lägga mig tidigt ikväll så jag får sovit ikapp några av de missade sovtimmarna. Kan behöva dom nu innan skolan drar igång..

Grytåsa 2011, Simba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0