Middag strax.

Sitter här nyduschad och slänger in ett inlägg innan maten och jag åker till älsk.
Pysslade med pollarna en timme var i förmiddags. Redde ut svansar, borstade noga, fettade in hovarna och gosade. Det var mysigt ♥ Sebbe red jag oxå barbacka och gjorde först lite skänkelvikningar och sen ut i skogen.

Städningen i sadelkammaren är på god väg, men bokstavligt talat allt som går att tvätta måste tvättas för det luktar antingen mögel eller bara unket, blä. Vi har röjt och slängt mycket men är inte färdiga och imorron så fortsätter vi.

Hade tänkt fixa en film från provridningen av Wincent, men eftersom att videofilerna inte funkar i min Movie Maker och pappas Mac har dött, så kan jag inte göra det. Tar med mig filmerna till älsk och hoppas på att han har MM och att filerna funkar där.
Mat nu, vi hörs!

vacker, vackrare, vackrast, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0