Snyggt!

Åh, jag vill verkligen handla hästsaker! Läser runt på massa hästbloggar där dom handlar nya saker ofta och matchar snyggt osv. För mig är det meningslöst att köpa t.ex schabrak, luvor, benlindor osv eftersom att det är sånt jag inte behöver. Har ingen sadel som passar Sebbe, vad är det då för mening att köpa massa schabrak som ändå kostar ett par hundralappar. Eller luvor och benlindor, det behöver han inte heller. Jag kan inte ens linda rätt.. Blir lite ledsen över detta.

Nån gång i framtiden när jag har en annan häst så ska jag skämma bort den med saker 8) t.ex massa snyggt från Eskadron



Shockemöhle!



Glen Gordon, Lamicell och en del annat!

      

Kommentarer
Postat av: julia

eskadron har sjukt mycket snyggt:)

2011-08-10 @ 11:53:25
URL: http://juliasdressyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0