Tjoho..

Det omöjliga, trodde vi, hände. Vi har fått en lärare som är värre än Catrina :( Jag menar, hur fan lyckas man?! Ingen i klassen tycker om henne. Hon bryter på tyska så man hör typ inte vad hon säger, hon tvingar en att gå fram och skriva på tavlan istället för att berätta vad man gör fel och håller oss 5 minuter för länge så att vissa nästan missar bussen. Till på köpet så skulle hon hålla oss 2 minuter för länge för att vi kom 2 minuter för sent, men vafan? Vi väntade på henne, hon ju för tusan sent! Och till på köpet fick så fick vi hemläxa för att vi inte hann med alla talen muntligt, när vi påpekade att "Vi slutade för 5 minuter sen". Tre fkn tal han vi inte med. Gosh vad sur jag blir. Undra om man får byta lärare om verkligen ingen i hela klassen tycker om henne?

Aja, enough of the bad. Känns gött att ha stallet nästan klart, så snart drar jag mig ut och gör klart det sista, sen ska jag rida söteW! Ska ändra avståndet lite så att jag kan trava kavalettin och så ska jag plocka fram ett hinder och lägga det lågt och så ska vi skutta det ett par gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0