To bad :(

Känner för att storstäda, och då menar jag verkligen storstäda, i stallet. Slänga ut allt gammalt, skura från golv till tak, lägga in nytt strö, tvätta täcken och schabrak, putsa läder, möblera, organisera allt! Dessvärre har jag inte tid med det eftersom att jag måste plugga till moppeprovet. Kanske kollar in endel som tycker jag är odd som vill städa, men stallet är det enda som är roligt att städa. Alla som har häst vet att det är roligare att städa i stallet än på sitt rum ;)

När jag har klarat det på fredag så har jag fortfarande en veckas lov kvar, då ska här minsann städas! Sålänge får jag glädjas över att iallafall få komma ut och pyssla och rida :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0