Vad händer idag då?

Själv så ska jag fortsätta plugga till moppeprovet. Ska fodra hästarna och rida Sebbe. Eventuellt tar jag Lorden som handhäst, om inte kanske vi går en sväng :) Mamma ska dessutom iväg till nån med en hästbutik och snacka Aloe Vera så då ska jag gå runt och kika och se om jag hittar nått kul. Om hon har skor i Sebbes size så följer det nog med sånna hem.

På torsdag åker jag kanske till Liseberg med los tontos, dvs Sofie, Mathilda och Izabelle. Vet dock inte riktigt säkert än eftersom att jag måste plugga och ska göra provet på fredag morgon. Vill verkligen åka med till Liseberg men när jag har bestämt mig för det så får jag typ ångestliknande och tänker att då kommer jag faila på moppeprovet för att jag inte stannade hemma och pluggade. GAAH, what to do?

Kommentarer
Postat av: Mathilda

asså, jag tror inte att du kommmer faila för att du inte pluggar en dag ;o

Det är väl rätt logiska frågor egentligen och du är ju inte dum o.O

2011-08-09 @ 14:09:52
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0