Hungrig.

Haha Frida och jag är så jävla sociala, sitter framför varsin dator och är knäpptysta?
Idag tycker jag att jag hunnit rätt mycket ändå. Ridit både Wincent och Sebbe. Visserligen har det blåst storm men det stoppade inte mig. Och Wincent var med rädd för rotvältor och än lastbil än för själva vinden. Jag har mockat, och städat och dammat. Så nu är mitt rum renare än på länge. Och jag mockade i stallet, inte i mitt rum..

Frida och hennes family kom vid fyra och då fikade vi innan dom åkte, och efter det så snackade vi om allt mellan himmel och jord en stund innan vi fixade iordning stallet. Nu är vi som sagt osociala till max och jag är hungrig. Får bli antingen mackor, kladdkaka eller chokladbollar. Kan inte vänta tills pappa kommer hem på middag ffs!

Imorron skulle jag vilja åka till stan, för jag har presentkort och det är massa rea! Men vi får se hur det blir, om tiden räcker till osv. Men förhoppningsvis! Ett av presentkorten på Gina som jag fick i julklapp va från min älskling så att jag kan köpa en av tröjorna. Den jag skulle få från början var tyvär slut och den jag skulle få sen istället fanns inte i affärerna än, så jag ska köpa den själv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0