Åh! :s

Hittade rätt så underbar ponny! Nån som kan skänka mig 25.000.. ?


Född- 96, tysk import. Välriden och trevlig D-ponny säljes förmånligt till rätt ryttare.

Lätt i all hantering. Lydig och barnvänlig, men kräver sin ryttare för att visa sina bästa sidor. Bra huvud. Är startad i både dressyr (L:B) och hoppning (L:C), men sparsamt tävlad på grund av nuvarande ryttares ointresse. Har hög ridbarhet och mycket kvar att ge i samtliga tävlingsdiscipliner. Inkörning påbörjad.

Hem viktigare än priset, då ponnyns välbefinnande prioriteras. Alltså ställs krav såsom mycket kärlek, stora hagar, daglig utevistelse och omväxlande träningsformer hos blivande ägare.

Ponnyn har vart i min ägo sedan han var unghäst och säljes nu med vemod på grund av ändrade levnadsförhållanden

Utrustning medföljer.


Kommentarer
Postat av: frida

Hej! I min blogg som jag driver med min kompis Julia så skriver vi om våra hästar, Min Emigrant på 4 år med en mycket ljus framtid som jag rider i dressyr och hoppning. Och Julias Sapora som hon tyvär ska ska sälja, besök gärna bloggen och läs mer! / Frida och Julia

2011-02-25 @ 20:38:10
URL: http://pahastensrygg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0