Fest, hotell, hemma.

Zero uppdatering igår eftersom att jag inte hann. Var i stallet på förmiddagen, grejade med festsaker sen och vid halv 4 åkte vi, så jag hann helt enkelt inte blogga. Även om det kan verka som om jag hade mycket tid ;)

Festen var väldigt kul! :) Massa go mat och trevligt folk gjorde det till en super kväll. Vi var på Tibelska till typ 1 (på natten, ja), sen tog vi oss till Scandic. Det va kallt att gå. Fast sen så somna vi inte förens vid typ 4, och vakna halv 9. Hotellfrukost är iallafall sjukt nice! :)

Har vert hemma och myst med Älsk fram till för ca 1 timme sen. Nu ska jag gå ut och mocka och rida. Om jag inte somnar innan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0