Fina ponnyn,

Nu ska jag, när jag skrivit klart detta blogginlägget, ta mig ut och rida en sväng. Gårdagen och idag har varit jättekul! :) Tacos, choklad och flumm i massor med sjuka människor är bara för underbart! Visserligen somnade jag ganska långt innan dom andra, men skit samma ;)

Min dator typ la av :s Bakgrunden blev blå och så kom det fram vit text där det stog typ "The system have crashed" eller nått sånt. Panikångest.. Den fick iallafall vila igår så nu funkar den igen. Håller på och flyttar över alla bilder och sånt till min hårddisk så Anders kan hjälpa mig att ominstallera den, har haft den i 3 år och har aldrig gjort det, läge nu kanske ^^'

Ville oxå bara säga att jag älskar min underbara pojkvän så sjukt jefla mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till! Han är bäst, underbarast och får mig alltid att må bra. Anders, jag älskar dig! ♥

Nej, nu ska jag somsagt ta mig ut och rida, sen ska hästarna få varsinn omgång med borstarna. Lorden fäller lite, antagligen mer snart. Sebbe fäller inte, än. Har typ fått borst-ryck, haha. Borstar så fort jag får tillfälle x)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; Visst är den! :D

2011-02-24 @ 21:03:14
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0