Fölåt :(

Ursäkta mig för hemsk update. Visserligan bara en/två dagar men ändå.. Allahjärtansdag i måndags tillbringade jag med min Älskling, så därför inget "vanligt" inlägg. Men ni fick ju iallafall bilder :) & igår satt jag med läxor upp över öronen. Satt från typ 8-11 med läxor :s Har gjort sista läxan innan lovet nu vilket var Kolets Kretslopp, skönt att vara klar! Matteprovet idag kändes helt okej, bättre än jag trodde att det skulle göra. Bildredovisningen gick nog oxå okej. Engelskan vet jag inte.

Sebbe har fått stå bara för att det har varit så jobbigt väder. Snö & blåst, blööh. Det är sådan skit som jag helst hade klarat mig utan. Eller ja, för tillfället iallafall. Annars är det mysigt med snö, i början på december, men inte i mitten på februari! Nån däruppe hatar oss nog..

Nu ska jag först läsa några bloggar & sen ta mig ner & käka lite kvällsmat. Här har ni en bild, före & efter, från mitt bildarbete! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0