Here I am.

Har ändrat lite på designen, så jag tycker bättre om den ;)
Imorse när jag vaknade så hade det svämmat över i stallet. Kranen hade tydligen läckt så hela golvet, både inne & ytteravdelningen var vattentäckt. Vi har slängt ut lite drygt 100 liter vatten sammanlagt.. Usch. Sen var vi nere vid sjön & pappa gjorde Kolbullar. De va gott 8) Kolbullar med lingonsylt & varm choklad med för lite socker, hehe. Men det var gott iallafall :) Har vart inne i ca 45 minuter men fryser fortfarande lite. Kan vara för att ingen har tänt i oannan idag. Då blir det kallt inne. Jag får la göra det när jag går ut & rider. Dessutom måste jag övertala pappa så att jag får sommarjobba med honom i sommar! Jag behöver pengar, & en ny mobil. Men det kan vi ta nån annan gång varför.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0