Mellankrigstiden.

Usch, SO är för tråkigt. Vi jobbar med Mellankrigstiden, dvs tiden mellan 1:a & 2:a världskriget. Jobbigt värre. Eller ja, vi jobbade med det. Imorron är det prov, suck. Fast jag tror nog att jag kan det hyfsat bra om jag tänker efter. Ska iallafall försöka plugga in det som jag inte kan.

Imorse fick jag & mamma bygga hage. Hästarnas vanliga hage var istäckt så vi ville inte släppa dom där. Därför fick vi bygga staket till en av de andra eftersom att staketet fortfarande ligger nere efter att Zerox rev det i våras.. kommer ni ihåg?


Vi fick dra lite staketsnöre, & det höll. Dom rymde iallafall inte.


Nu ska det pluggas vidare, så att jag förhoppningsvis kan nöta in skiten, suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0