Otacksam!

Sofie är otacksam. Hon ville vlogga, men det gick inte så jag erbjöd henne att blogga. Så sa hon "NEEEJ!" typ. Det är inte inte inte snällt. Blää.

Vi har tjockat oss massor! :D Tacos, cola, ben&jerrys i massor & filmer. Jag & Mathilda känner oss uppsvälda haha x) Horton är kul, & Bron till Terabetia sorglig :( 
Sofie är dum :) & lat. Nu vill hon allt skriva, men NÄH! Hennes tid är förbi :) Hon kallar mig snorunge. Hon är längre inte välkommer här! NO MORE VIDEOBLOGGS :) Men Mathilda får, för hon är snäll :)

Mathilda sa: Varför fastnar jag i alla?
Lite misstolk där ja..
Nu vet jag inte vad vi ska göra. Men jag är törstig, unda om det finns dricka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0