Ursäkta mig.

Ni får förlåta mig för dagens icke uppdatering, hehe. Älsk har sovit här från igår tills idag så det har inte blivit någon datatid. Förresten så red jag min fina ponnu idag för första gången på 3 veckor! :) Länge om man är van vid att rida varje dag.. Det gjorde iallafall min dag :) Red en runda ute på ca 1 timme. Skrittade bara men samlade honom lite & gjorde några skänkelvikningar, halter, nån öppna & sluta + två jättefina ryggningar! Han var ganska pigg, dock förståeligt men ändå ;) Mysigt vare iallafall & nu är jag glad för att jag kan rida igen! Kommer väll bli samma väg varje gång nu ett tag framåt.. tills all äcklig is smälter bort.

random pic från början på sommaren, ge mig sommar omedelbums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0