Converse.

Jag älskar Converse.
Skor som väskor & allt vad dom nu gör. Eller ja, inte riktigt alla modeller. Chuck Taylor-modellen e min favorit. Orginalmodellen, både låga & höga, & den nya modellen, både låga & höga där med. Dom e ju bara för bekväma, & snygga!

Har själv 8 par + en väska, hehe. Sa ju att jag älskade det ;) 5 par av skorna är köpta i London. Finns ju så sjukt mycket snyggt i London, & dessutom kostar det ju typ hälften utav vad det hade kostat här i Sverige! Hittade en sida där man ändå sparar pengar om man köper. ett par låga i nya modellen där kostar 750:- , & då sparar man 70:- . I london gick mina på 35£, dvs ca 400:- & dom var ändå lite "spc" & då brukar dom kosta mer. Så, ett råd; Gillar ni converse & åker till London, eller Liverpool eller nånannanstanns i England, KÖP! ;)
Vad tycker du om Converse?

klicka på bilderna för att komma till hemsidan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0