Dag 10 - Bästa minnet.

Dag 10 - Mitt bästa hästminne.

Hm, bästa hästminnet. Har så många, hur ska jag kunna välja ett? Men bästa hästminnet kan nog ha varit när mamma & pappa berättade att jag skulle på en ny häst. Sebastian, en skäck. Dom visade bilder på honom & jag tyckte han var så fin. Vi var hemma hos farmor & farfar, jag & lillebror. Jag började gråta så glad blev jag! Sen när vi skulle åka hem mådde jag illa, jag var redan nervös, haha! Det skulle nog kunna vara mitt bästa hästminne.

Eller första ridlägret. Det var så kul! Jag kunde berätta allt flera gånger om för alla som var tålmodiga nog att lyssna på mitt tjat i flera veckor efteråt, hehe. Jag var helt lyrisk, det var en helt underbar känsla. & så kul det va! Sommaren 2007, första ridlägret & jag kommer alltid komma ihåg det. & att jag träffade Frida, som jag fortfarande har kontakt med! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0