Dag 13 - Drömmar.

Dag 13 - Mina drömmar.

Jadu, eller jani, alla drömmer vi väll om något. Jag drömmer nog egentligen inte om nått spc. Fast jo. Såklart vill jag hålla Sebbe frisk & kry, & detsamma med Lorden, så länge som möjligt. Men jag har väll nog en liten dröm. En dröm om en häst/ponny att träna & tävla med. Har aldrig kännt att jag velat komma ut & tävla & så. Men nu det senaste har det kännts lite frestande. & sen att ha en häst som jag framförallt kan utvecklas med & som jag inte känner mig för stor för ibland. Känner mig i längsta laget för Sebbe ibland.

Har ännu en dröm, två menar jag. Omöjliga förvisso men fortfarande drömmar. Jag drömmer om Lorden & Sebbe som D-ponnyer. Inte så gamla, lagom stora & friska & krya. Jag hade haft två amazing tävlingsponnys isf! Som jag hade kunnat ha ännu mer kul med! Jag hade kunnat rida dom, tävla, rida med kompisar, allt nästan! Det hade varit så underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0