Dag 3 - Största rädslan.

Dag 3 - Min största rädsla

Tja, min allra största rädsla är att någon av dem dör. Det går ju visserligen inte att undkomma, men ändå. Sen är jag väldigt rädd för att Sebbe skall bli sjuk igen eller få fång. Vi bestämde redan innan förra sommaren att om han får fång till sommaren så tar vi bort honom. Det är inget liv för en matglad häst att vara tvungen att gå i sandhage & äta specialgrovfoder. Men just nu så är oddsen emot det. Han mår superbra! :) Men det har han gjort innan alla andra dåligheter oxå.
i somras.


I ridning & hantering är det väll inget som e nån stor rädsla. Visst, det kanske inte är så kul & leda runt på en häst som kastar sig & hugger, eller borsta en häst som sparkar efter en osv. Men efter Zerox så känns det som om jag klarar det mesta. Han har härdat mig, haha.
förra vintern.

Kommentarer
Postat av: Mathilda

nämen kollaa, jag har ju fått lite skärpa på bakhovarna!:D

2011-01-15 @ 14:47:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0