Duktig.

Jag känner mig duktig. Nu när jag har fått upp alla bilderna! :) Puuh! Om en stund ska jag gå till stallet. Känner mig på gott humör idag! :D Eventuellt så skriver jag min hästhistoria, fixar inlägget med Hoss eller med Mathilda senare idag. Dessutom ska jag se om jag kan få hit någon av, eller i bästa fall båda, mina muppar! :)
Imorron ska vi premiärtolka med Sebbe! Lovar er bilder & kanske video! :D Dessutom kommer min Älskling hem! Saknar honom så det gör ont :( ♥ Oj, vilket sammanträffande, Spotify valde att spela Stay just precis nu när jag skrev detta..

Kommentarer
Postat av: ameena - skånes största blogg

fin blogg du har hjärtat <3 titta gärna in på min och säg vad du tycker :)

2011-01-07 @ 12:18:36
URL: http://ameeena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0