Fortsätt städa..

Håller på, eller ja, försöker städa ur mitt gamla rum som så småningom ska bli min walking closet! :) Eftersom att vi har byggt om så har jag ett typ 3 gånger så stort rum nu. Det mesta på den nya utbyggnaden, men oxå en liten del av mitt gamla rum är det nya. Resten av det gamla, typ 2x2 meter, kommer alltså bli min walking closet! Bara det att där e så jefla mycket skit.. suck. Jag är mästare på att samla på mig saker.
Om en stund ska jag duscha, sen så ska jag tvinga mamma att klippa min lugg, hoho! Klippte den nog för ½ år sen senast eller nått 8) Den e bara ganska så väldigt för lång, haha.
Sebbe fick stå idag. Isgata överallt så det är omöjligt att rida. Snön är inte så bra heller, tyvär. Men ska se om jag sa låta han snöpulsa lite imorron, så han inte tappar den lillalillalilla kondis vi har jobbat upp ;)
Klasströjorna beställs idag & på min står det Awesome, haha. Mathilda skrev Random xd vi kommer matcha så fint tsm 8)
& om två veckor minus 2 dagar, drar jag & bästa klassen till Trysil för skidåkning! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0