Hos Älsk.

Han & Philip e ute för att mata hundarna. Hundar e äckliga. Spc när dom är blöta. Blööh.
Iaf, Sebbe gick super innan, rider nere på sjön. Och Anders har ite damp nu. Han tror att vi rider i sjön :) Ja, vi simmar runt i 15 minus :) Men men, mohahahahah :)

Nej det gick inte så bra att skriva ett seriöst inlägg, det får ni stå ut med för jag är inte seriös nu  :) Nu gick Anders, för att dansa till Billy Jean :) & sen drack han min cider!! MIN CIDER! :D Vet ni, jag gillar cider :) spc den med fläääääder :D hoho, nu stängde anders av skrämen så jag vet inte hur jag skriver. Fast nu fick jag tillbaka den :) TRIUMF! :D Jag har ganska kul, men anders tycker att jag är taskig mot honom :) HAHAHAHAHHAHAHA :D Oseriösa inlägg är faktiskt ganska kul, tycker jag, men ingen annan. Fast JO :D Och anders är sur, fast Han försöker förneka det men det är ingen som TROR HONOM! VAD ÄR SANT? Vet ni? Inte jag :)

JAG HAR KULKULKULKUL :D
Han kastar nästan tejp på mig, det är INTE snällt o.O
Nu tejpar han igen sin mun, tufft va? (: Han vill inte ha mina pussar :( JAG. KÄNNER. DISSEN. BUHUHUHUHUHUHUHUHHUHUHUHUHUHUHUHHUHUHUHUHUUHUHUHHUHUHUHU :'(

Jag gillar oseriösa inlägg, vad tycker ni om dom!? :D
KÄÄÄRLEKK :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D::D:D:D

BTW, ANDERS ÄLSKAR MIG :) ♥


Kommentarer
Postat av: Sara

HA HA HA HA.

2011-01-16 @ 18:27:15
URL: http://sadelhornet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0