Lugg, inte check.

Äsch då, fick inte klippt någon lugg idag heller. Kanske kan tvinga mamma imorron innan skolan, sovmorron! :D Nej, jag planerar inte nån luggklippning, för då blir det inte av..
1½ timmes extra sovtid imorron, guld värt! Upp halv 8 ist för kl 6. Bättre än inget.
Åh vad jag vill ha klasströjorna! :'D & åh vad jag vill åka till Trysil! Jag tror jag kollapsar av allt taggande! ;o Äsch vafan, det kommer bli så sjukt bäst! Fast skidåkningen, tjaa.. den kommer gå som den går. Har aldrig åkt skidor innan x)
Packningen ska vi inte prata om, hitills är det 49 olika saker. & av ganska många är det fler än en som ska med, typ som tröjor, underkläder, mjukisbyxor osv. Massa packning. Hoho. Ska se om jag kan ladda upp bild på packningen imorron, för jag måste börja med det, packa asså. Har bara skrivit listan.

                                                   old pic på random klasskompisar x}


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0