Ridpass 5/1.

Min ponny gick nått sjukt bra idag! Allt rullade på super, red nere på sjön. Där e perfekt underlag, snö men inte för djup & platt. Jobbade på skänkelvikningarna, halter, halvhalter & på böjt spår. Måste jobba upp ponnybus muskler för dom har tynat bort. Måste dessutom öva på att samla honom ordentligt när jag rider så att han verkligen jobbar & så att jag rider, & inte bara åker med. Galopperade lite & den va så fin så jag ryser. Fan, det va nog en av de bästa galopperna någonsin ♥ Galoppen va rund & fin & han bar upp sig riktigt bra fastän han inte har några muskler, ponnyplutt ♥ Wiie, jag var glad efter dagens ridpass, trots all snö.


bild från arkivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0