Svar på frågestunden!

Nu kommer svaren på frågestunden! Även om ni har frågat fler frågor än en så delar jag upp dom en & en ;)

Fråga: Vad anser du om vargar? :)
Svar: Tycker att vargar är otroligt vackra djur! Med lång lurvig päls & mörka rätt så mystiska ögon. Hade det inte varit så att som var farliga hade jag gärna velat ha en ;)

Fråga: Hur mår du? ^^ Du ville ha en fråga, men jag har lite fantasibrist so...
Svar: Tackar som frågar, haha. För tillfället mår jag väldigt bra! Dock redan skoltrött -.-

Fråga: Bättre fråga: Diggar du Sagan Om Ringen? Favoritkaraktär? x]
Svar: Haha, njaa. Har bara sett delar av dom, men en sak är säker; Gollum/Smeagol skrämmer skiten ur mig xd Nej, har ingen favorit, eller jo! Gandalf e tuff 8)

Fråga: Har du ridit western på dina hästar?
Svar: Har aldrig ridit riktig western. Dock red jag ibland i en westernsadel när jag var liten. Jag får inte plats i den längre vilket är synd, & nu vill jag ha en ny, större. Tror att Sebbe ahde passat väldigt bra till det. Skulle gärna vilja prova då jag tycker det verkar tufft.

Fråga: Äsch, tar en till. Hur är dina matkunskaper på en skalla mellan 1 - 5?
Svar: Haha, det beror på hur du menar. Kan väll egentligen itne så mycke om mat. Lite basics typ. Men jag är väll helt okej på att laga mat. Typ pasta, köttbullar, pyttipanna osv, hehe. Fast bara ibland ;) Så dom är la kanske, en 3 eller nått.

Fråga: öhh.. jag vet nästan allt om dej... tror jag ? o.O observera nästan...
Vad lyssnar du på för låtar just nu? :D
ja.. inte just just nu nu, men du fattar xd
öhhuum... kommer tbx när jag kommit på nått mer!:D
Svar: Haha, typiskt dig, Mathilda lilla xd
Jag lyssnar just nu på Fairytale Gone Bad.

Fråga: 1. Gillar du gröt? O.o
Svar: Japp, gröt e gott. Spc tomtegröt 8)

Fråga: 2. Har du lust att byta blogg-länk med mig? O.o
Svar: Nej. Inte för att det är nått fel på din blogg, men jag gillar min blogg ;)

Fråga: hur många syskon har du?
Svar: Jag har en lillebror.

Fråga: är du oskuld?
Svar: Detta tycker jag är för personligt för bloggen.

Fråga: Vilken klass går du i?
Svar: Jag går sista året i grundskolan, i 9:an alltså.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

intressanta frågor och svar :)

2011-01-11 @ 19:32:27
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0