10 saker ni antagligen inte visste om mig.

1. Jag hatar grodor. Jag verkligen hatar dom. Har världens grodfobi och jag tycker dom är så sjukt äckliga.
2. Det högsta jag har hoppat är 1.15, utan häst.
3. När jag var liten spydde jag ibland innan jag skulle rida Lorden för att jag var så nervös, haha xd
4. Har haft ganska dåligt självförtroende vad gäller hästarna men när jag hade Zerox försvann det.
5. Jag tappar ganska lätt humöret och blir sur eller gråter.
6. Jag sjöng i kör 4-5 år när jag var liten.
7. När jag red på ridskolan var jag alltid tvungen att gå och kissa innan lektionen.
8. Efter två år på Grytåsa var jag inte så sugen på att åka dit igen. Wops, things change.
9. I 7:an lyssnade jag inte på något annat än Jonas Brothers.
10. Jag va kär i samma kille i två år.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

låt mej se... jag tror jag visste allt... :D

2011-07-30 @ 22:47:45
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0