Antagen!

Som sagt for jag ju och hämtade posten igår för att se om antagningsbrevet till gymnasiumet hade kommit, vilket det hade! Antagen på Ljud och Bild-skolan + John Bauer-gymnasiet. Dock var LBS mitt försthandsval så där kommer jag gå i tre år framåt! :) Och något som gör allt sjukt mycket enklare, är att jag kommar få stå ut med Mathilda i tre år till! :'D + att älskling kommer gå i en skola på andra sidan vägen ♥ DET ÄR SJUKT AWESOME!

Kommer hur som helst gå det Estetiska programmet med inriktning Estetik och Media, dvs foto och film. Första året är det både och, och andra året får man välja "fast" inriktning, alltså foto eller film. Ska bli sjukt spännande och roligt att få hålla på med något jag tycker är jättekul i tre år framåt nu! :)


Kommentarer
Postat av: Mathilda

stå ut med...mej... det lät ju... snällt... xd

2011-07-03 @ 11:58:25
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0