Dagen efter "Grattis på namnsdagen Emma!".

Ursäkta att jag inte lyckats komma in här fören nu, men dagen har varit fullspäckad då min lillebror fyller år, GRATTIS! ♥, så vi har städat och haft kalas all day. Efter att alla gästerna försvann så har jag packat inför imorron och varit lite med älskling som åkte för en stund sen. Nu är jag typ pirrig..! Mellan 9 och halv 10 imorron drar jag, pappa och lillebror oss ner mot Örkelljunga. Det är helt galet vad jag har längtat! :D

Och som ni kan se på min rubrik så hade jag faktiskt namnsdag igår! Jag kom inte ihåg det fören på kvällen när älskling grattade mig, hehe bra koll ;) Mamma och pappa hade iallafall inte glömt och jag fick ett par nya ridskor av dom! Bruna Mountain Horse med stålhätta! Underbart då mina gamla börjar bli fula, inte så bekväma och saknar stålhätta. Dock är de nya lite stora men det går nog att fixa med en sula, hoppas jag.


Nu har jag things to do, såsom att plocka in hästarna, plocka iordning hjälm och sånt, duscha, packa det sista, göra klart Zerox-inlägget och framförallt, sova i tid!
Goodnight!


Kommentarer
Postat av: Lina

sv:Jaa bara bra :)

2011-07-24 @ 21:21:47
URL: http://fuckingdonkey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0