Effektiv.

Kanske inte så jätteffektiv egentligen, men bättre än vanligt. Har sen halv 9 hunnit fodra, mocka två boxar, tvätta krubbor, galler och vattenkoppar, borsta spindelväv från väggar, fodra, duscha av Sebbe, döda flugor, äta frukost och plocka fram ridkläder som ska tvättas tills jag far till Grytåsa! :) Vanligtvis hade jag hunnit typ äta frukost och sitta vid datorn vid denna tiden haha! Men jag ska ligga i för jag behöver tjäna pengar, och det gör jag genom att hjälpa till hemma. Så idag ska jag nog hjälpa till att måla huset.

Vi har även bestämt att vi ska försöka få hem en tvättbil så vi kan tvätta hela stallet, för det är döskitigt. Var ett par år sedan det gjordes senast. Och efter det så ska vi även måla om där med :)

Idag står hästarna antagligen inne hela dagen för imorse när mamma och pappa drack kaffe så började Sebbe springa omkring i hagen för att slippa ohyran.. Klockan var typ 8 då. Så antagligen kommer dom få stå inne största delen av dagarna framöver eftersom att det är så mycket bromsar, blinningar, flugor osv.

söt ponni ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0