Ett minne #2.

Jag kommer ihåg en dag i våras, i slutet på Mars, som jag tillbringade med mina överfina tjejer! Först så tog vi oss in till Varberg. Dom med buss I think och jag med bil. Det var varmt ute för att vara i Mars och vi gjorde allt man ska göra i stan när man är 15. Vi shoppade saker till oss själva och andra, käkade pizza på Campino, chillade på Espresso House och sprang till tåget för att vi höll på att missa det, som vanligt ♥

Väl hemma igen tillbringade vi resten av kvällen i samhället och hos Sofie. Vi, jag, klippte lugg på Sofie. Några meter för bred men vadå? Det va första gången.. (a) Vi käkade tacos, var ute och busade med Sofies hund, åt glass, glodde skräck och.. kollade på tecknad Avatar? Haha hur töntiga är vi egentligen på en skala 1-10? Haha så underbart kul vi hade det den kvällen, hela den dagen var underbar ♥

Det var längesen det bara va vi. När vi gjorde allt och inget tillsammans :( Det är något jag saknar, galet mycket.
Älskar er tjejer! ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

för längesen :/

älskar dej♥

2011-07-30 @ 00:25:37
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Sofie

:') <3

2011-07-31 @ 15:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0