Förlåt va.

Wopsy daisy, glömde av videon. Gör den imorron då jag inte har nått bättre för mig och dessutom tid. Efter att jag har varit på kontroll inne på tandregleringen, tjoho. Klockan 9 ska jag vara där, dvs att jag måste gå upp typ samma tid som om jag skulle till skolan, uäh. Men men, man kommer ju upp i tid iallafall. Dessutom ligger det en hästaffär i närheten, undra om jag kan få mamma och svänga in där tro..? *smida planer* Nån som kan tipsa om nått bra insektsmedel? Är på jakt efter ett som är effektivare än det vi har nu. Jag skulle nog kunna lova er att ni aldrig har varit med om så mycket blinningar som vi har..
Godnatt!

London 2011, marknad på Portobello Road.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0