Hej på er :)

Sitter i ett regnigt Skåne, inte sådär jättekul och chanserna till att få lite färg är lika med noll. Blåser och regnar.
Och nu dog jag lite xd Det kom en bil med husvagn körandes utanför fönstret, antar jag, men bilen syntes inte för häcken mellan trädgården och vägen så man såg bara husvagnen så det såg ut som om den kom rullandes ner för gatan, HAHA!

Eftersom att vädret är som det är så finns det inte mycket att göra och därför inget att berätta. Är lite sur för att jag inte kan vara med på Varbergshoppet och fota, och träffa bloggare(!!). Men men, det får bli nästa år istället.

Nu ska jag fortsätta äta av mitt godis och dricka min cola. CU!



Förresten har ni blivit duktiga på att kommentera, keep going! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0