Lång dag.

Stor del av dagen har spenderats på Ikea, där det inhandlades lite saker till mitt rum för att höjja mysfaktorn. Den var inte sådär jättehög och mitt rum kändes sjukt opersonligt. Ska nog ladda upp lite bilder I think, nu när det är bättre. Dock har inte allt kommit upp än för pappa hade inte sina verktyg så han kunde inte hänga upp mina speglar och min hylla. Jag ska oxå börja leta fram bilder, skriva ut dom, sätta dom i ramar och hänga upp dom. Då blir det Emma-style all over the room!

Det regnar och blåser riktigt mycket ute, var tog sommaren vägen? Kanske blev den avis och gick på semester den med? Hur som helst så ska jag gå ut och plocka in hästarna som ska få gå in inatt bara för att det är några månader för tidigt höstrusk ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0