Lite tur där ja.

Tur att jag gick ut och fotade igår, regnar och är mulet och tråkigt väder idag. Snart ska jag dra mig ut och göra stallet färdigt för natt eftersom att det ska regna även inatt. Dessutom ska hästarna få hovarna verkade idag istället då mamma inte hann igår.

Idag ska det även göras inlägg och packas. Och så ska jag rida Sebbe naturligtvis. Vet inte vad jag ska göra med honom när jag inte är hemma. Kan ju inte direkt be mamma eller lillebror rida honom. Funderar på att fråga Mathilda om hon har lust att komma upp och rida honom när jag inte är hemma. Sen kanske mamma kan promenera honom. Har ingen lust att låta honom stå i tre veckor nu när jag har kommit igång med ridningen.

Undrar oxå om det finns något intresse av att gästblogga medan jag är borta? Skriv isåfall varför och vad ni skulla vilja skriva om så kanske jag kontaktar er! :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; aa :(

2011-07-17 @ 13:22:36
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hade gärna gästat, faaaast jag ska ju också bort snart haha :D

2011-07-17 @ 14:11:46
URL: http://fridasofiart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0