Sommar igen, fint väder.

Idag så skiner solen och himmlen är blå, det är alltid trevligt. Och eftersom att det är fint väder så ska jag ta mig ut och fota! Känner att det var ett tag sen som jag faktiskt tog mig ut och fotade. Ni ska se mig in action. Kan ligga på knä med huvudet uppochner inne i en buske för att få bra bilder på en blomma eller nått, haha!

Pollarna ska även få sina hovisar värkade och jag ska rida en sväng på Sebbe, kanske tar med Lorden som handhäst. Det tycker han är skoj :) Det är lite kul att Lorden pinnar på fortare än Sebbe, som är 13 år yngre 8)

Senare i eftermiddag så ska jag börja packa. Har nämligen kommande tre veckorna fullspäckade! På onsdag åker jag och lillebror tåg ner till skåne för att tillbringa 3 nätter hos mormor. Låter kanske inte så kul, men det är underbart! Bara släppa allt och inte bekymra sig om något. Dessutom bor hon 5 minuter från stranden så under denna vistelsen blir det mycket bad och jag får mer sol än under hela sommaren. Kommer hem på lördagen och på söndagen fyller lillebror år och då ska vi fira honom. På måndag morgon, 25 juli, åker jag till Grytåsa i två veckor, kommer hem lördag 6 Augusti. Och dessa tre dagar som är kvar innan jag åker så ska en eventuellt spenderas i en bil med Mathilda påväg till Värmland för att hämta hem hennes låneponny. Som sagt, fullspäckat. Dessutom har jag endel att packa.
Ses ikväll, eller nått.

blir ganska bra bilder med sation faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0