W&W kanske?

Usch vad seg jag känner mig? Sover bort halva dagarna typ. Gjort är gjort, men ska bättra mig på denna fronten. Komma tidigare i säng och upp tidigare på mornarna. Idag börjar Wheels & Whings inne i Varberg så ikväll åker jag eventuellt in dit med älskling och Edwin(?), vet inte om det är fler. Sover nog dessutom hos älsk inatt. Nu till det jag egentligen ville säga, är det några bloggläsare som kommer befinna sig på W&W? :D

På dagens schema står även en sväng ute med Sebbe, och så ska stallet mockas och göras klart. Gjorde en liten videoblogg igår när jag tog in hästarna men får inte över skiten till datorn? Blä. Nej, nu drar jag mig nog ut och mockar. Kommer dessutom foder om en stund som jag ska ta emot och bära in. Ganska bra träning att bära foder, minst 10 stycken 20 kilos säckar att bära ;)


Kommentarer
Postat av: P

Rider du din äldre häst? :)

2011-07-20 @ 00:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0