Samtal!

Jag ska alldeles strax gå och ringa ett samtal, och jag känner mig riktigt, riktigt motiverad till det! :) Vad det handlar om kommer ni få veta sen, of course.

Idag kommer Sofie, Mathilda och Izabelle hit en sväng, tror jag? Shit, har inte träffat nån av dom sedan skolavslutningen, eller? Dagarna flyter ihop till ett blurr så jag är inte riktigt säker. Hade dessutom tänkt jobba lite med Sebbe från marken idag. Jag märker småsmå skillnader i hanteringen faktiskt. Imorse till exempel då stängde jag inte boxdörren inte helt utan puttade bara igen den när jag skulle hämta en grej, och då puttade han upp den och gick ett steg. Jag sa till honom en gång och då stod han stilla, det har faktiskt aldrig hänt innan! :)

Jag har övat mycket på att han får inte gå förens när jag säger till honom att det är okej. Även på att han ska stanna kvar när jag går iväg, och sen ska han komma till mig när jag kallar på honom. Tror faktiskt att det är något som börjar ge resultat. Och just därför känner jag mig även väldigt motiverad till att fortsätta träna sånt med honom! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0