Chips till lunch?

Jag är hungrig. Borde faktiskt gå och äta nått. Men istället äter jag grillchips och dricker läsk. Jag är sjukt hälsosam javet. Dessutom blev det typ 2/3 Ben & Jerry till lunch, yummie.

Sofie den lilla snorungen missade sin buss från Falkenberg. Jag tror jag ska slå henne sen när jag träffar henne. Hur som helst så kommer hon hem vid 7 istället för när hon skulle ha kommit hem. Åh, jag blir aningen frustrerad. Menmen, nu är det som det är och det enda positiva är att nu hinner jag göra allt, såsom att packa, duscha och lite till utan att stressa. Och all tid som blir över ska jag använda till blogginlägg! :) Nu ska jag nog ta en varm dusch för att jaga iväg frustrationen.. suck. Sen lite riktig mat.

Sofie, Amanda och Julia i Lübeck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0