Genom dina ögon.

Jag känner mig slut och jag har ont lite här och var. Vi hade beeptest på idrotten idag. Orkar inte förklara men man ska typ springa fram och tillbaka tills man inte orkar mer. Sen passade jag, Amanda och Sofie en volleyboll och då typ lyckades jag stuka till min tumme, så den gör ont-eli-ont :(

Powerwalkade hem från bussen och upp för backen, vilket gjorde mig ännu tröttare. Dessutom har jag mockat i mörker, visserligen inte så jobbigt men ändå. Plus att jag har krattat stallplanen och hela vägen ut till gödselstacken så där är rent från gammal äcklig halm och annant skit, bokstavligt talat.

Sebbe markerar på höger fram och precis under det mindre överbenet (han har ett stort och ett litet på höger fram) så är det lite svullet och han är varm. Har smort in med Heat och MSM. Misstänker att han har sparkat sig när dom sprang i hagen häromdan och hoppas att det inte är något allvarligt. Jag orkar inte med att Sebbe blir sjuk och mår dåligt mer. Ni förstår inte hur mycket jag har fått se den hästen lida.

Nu ska jag koppla bort allt och läsa Genom sina ögon!

Asså kolla, BARA KOLLA! Sicken snygging han är! ♥


Kommentarer
Postat av: Mathilda

heter det inte överben? xd

2011-03-31 @ 23:01:49
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0