Jag lever.

Bloggade inte nått igår eftersom att jag inte hade tid. Älsk sov ju här och sen skulle jag in till stan med mina muppar, och sen så vart det mys hemma hos Sofie så det blev en helt dator-fri dag. Helt okej faktiskt. Iallafall så har vi haft det awesome! Med håll efter att ha sprungit till tåget, klippt lugg, brända tacoskal och tittat massor på tecknade Avatar. Höhö jag vet att vi är dötöntiga! 8) Btw så har jag köpt en present till min älskling som fyller 16 om lite mer än en vecka! ♥

Kom hem från Sofie vid halv fyra eller nått så jag har gjort saker hemma och därför inte bloggat något förens nu. Men iallafall så ska jag hoppa i duschen, sen ska jag läsa min bok eller kolla på ponnyakuten :) boken lockar lite mer, tror jag..

Förresten så snöade det innan, och det var inte små flingor precis.. Och vi som påstås ha ställt in sommartid.

Detta, var en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

åhhh, e man dum om man säger att bilden är fin? 8)

när va det föresten?xd

2011-03-27 @ 21:33:23
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0