Jaha ja..

Nu efter stallarbete och lite slapptid så ska jag ta tag i läxor. Har spanskaprov på preteritum på fredag..
Fuimos el laboratorio a la una osv..
Den som översätter meningen korrekt får länkning! ;) Anyway, sen ska jag kanske om jag orkar ta och börja lite på hemkunskapsläxan. Men bara kanske, är så jävla trött och har ont lite här och var. Fick sån jefla huvudvärk när jag mockade. Plus ont i ryggen och nacken.

Sebbe fick stå idag, två orsaker till det. Ett; det är/var fullt med snöslask ute och lite därför inte riktigt säker på underlaget eftersom att där är is fortfarande på vissa ställen av vägen, och Två; Jag hade ont i kroppen och ingen somhelst ork till något.

Förresten så måste jag ha ett nytt regntäcke till Lorden. Han gammla har gjort sitt. Innerfodret har lossnat på flera ställen, det är lite tuggat på, det är fult och gammalt och läcker. Funderar på att klicka hem detta!



Hade inte han vart sjukt söt i det? :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0