Läxor tar kål på mig.

Läxor dödar en. Tar över fritiden. Grr! Har gjort nationellt prov i NO idag, kunde gått sämre. Kunde gått väldigt mycket bättre oxå. Suck. Nu har jag lite, mer, läxor att göra. Fast en av våra få snälla lärare sa att vi kunde lämna in hemkunskaps-läxan på måndag istället, så då blir det inte riktigt lika jobbigt. Skrittade bara en sväng och travade några steg idag. Blåste så att man blev kall i ben och märg..

Imorron följer jag med Mathilda hem efter skolan eftersom att hon ska åka och provrida en ponny! :) Skönheten som jag visade er för ett tag sen.. Jag och klumpen följer förståss med, så vänta på bilder, förhoppningsvis.

Ledsen för att det varit lite småsegt med bilder i vissa inlägg men jag orkar inte fixa till en nu, ni får leva med det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0