Mathilda och "Svarten".

Svarten, fyndigt smeknamn eller hur? Var med Mathilda och kollade när hon provred en ponny. Den var lite pigg och "rädd" för nått läskigt. Men egentligen ville han nog bara testa henne. Han sparkade lite bakut och sprang iväg lite. Han är en sån ponny som måste ridas, alltså är det inte bara att åka häst. Iallafall så vill hon åka och provrida igen för hon hade en bra känsla. Då kanske mamma åker med så ska vi se ;)

Nu ska jag.. sova. Jag har varit igång sen halv 6 imorse så jag är trött.




Kommentarer
Postat av: Mathilda

sv; ha ha, vilken bra idé. men nej... Men såklart kommer du få rida honom om jag köper honom ^^

Tack för tipset btw, känn dej snäll (:

2011-03-18 @ 20:46:22
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0