Mums!




Sitter just nu i denna stund och tjockar i mig en semla 8) trots allt semledagen idag! Jag hann äta upp den innan jag skrivit klart..

Red Sebbe fram och tillbaka på vägen nedanför backen några vändor innan. Han va ganska fin när vi inte red bort ifrån hem. Men när vi vände och red i hemåt-riktningen så funkade han inte alls. Ville bara trava hem och med huvudet i vädret. Gick inte att driva han i handen och göra svängar heller. Suck. Aja. Det va mörkt och blåste. Tror dessutom att han börjar tröttna på att gå där. Har trots allt ridit där varje dag i typ 3 veckor.. Men när paddocken och det bättre konditions-vägarna tinar och alla snö och is smälter bort då, då ska det minsann bli ändring! Hade tänkt tvinga någon att ta en bild på första ridpasset i paddocken för iår. Sen ska jag fixa fram jämförelsebilder efter två/tre månader. Så ska vi se om nån skillnad är synlig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0