Solsidan.

Förlåt mig för den sorgliga uppdateringen, men älsk har sovit här från igår till idag. Igår var det nämligen 6 månader sedan vi blev tillsammans ♥ Sen åkte han hem och då försvann jag till stallet och mockade. Efteråt spelade jag och lillebror Wii Sports, det va ganska kul ^^ fast inte när jag förlorade. Innan det blev mörkt red jag en sväng och kan kändes väldigt fräsh faktiskt! :) Kan ha varit för att det varit väldigt behagligt väder idag!

För ca en timme sen då kom älskling hit igen och ska sova här i natt. Nu kollar han på solsidan. Studiedag imorron = slappt. Jag, älskling, Mathilda och några till drar in till stan och kollar på bio! Först pizza sen filmen 127 timmar. Hoppas den är bra ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0