Wake me up when winter ends.

Jag är så trött på kylan så jag spyr. Vill ha igång min ponny. Ville slippa alla lager med kläder. Vill ha bättre väder så jag kan fota. Vill ha sol och värme. Vill att kylan kan dra nånstanns och låta bli att komma tillbaka.

Har iallafall började travjobba Sebbe lite nu. Rider honom med abbot daviesen och idag fick det bli lite tempoväxlingar och några skänkelvikningar. Skänkelvikningarna går bättre i trav än skritt.. Lite random med tanke på att dom inte funkade alls i trav för ett tag sen. Men aja, bättre än inget hehe ;)

Duschen nu. Förresten så vet jag att jag är typ världens tråkigaste på att uppdatera, men det är lite så det är nu. Finns inget spc att skriva om, och kommer aldrig ut och fotar eftersom att jag har noll inspiration och det finns inget att fota.. Tar iallafall med min klump till Sofie på lördag, för då ska jag dit. Kanske kan du bli lite oseriösa bilder då? Haha :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0