Yeah! sool..

Superawesome, solen skiner och himlen är klarblå! Inte ett moln :D Visserligen blåser det lite, men vad spelar det för roll när man inte sett varken solen eller blå himmel på en vecka? Min älskling åkte hem för ca 30 minuter sen, vi har haft mys ♥

Jag ska ta mig en sväng ut till stallet nu och släppa ut pollarna, mocka och rida. Ser fruset ut, så det blir väll antagligen samma väg som jag ridit i typ 3 veckor nu. Börjar tröttna på den.. Dessutom är det mycket knepigare att få honon att arbeta när man rider ute på vägarna, suck. Ett ridhus hade inte suttit fel, eller en ridbar paddock.
Vid 4-halv5 drar jag mig iväg till den fina Sofie :) Då ska vi handla in massor av onyttigheter. Hoho! Hoppas på awesome kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0