Bloggar jag läser.

www.dressyrmupparna.se - Alla läser ju den så vaför inte? ;) Nejmen jag tycker dom skriver bra, bjuder på fina bilder och har bra och allsidig uppdatering. Dessutom tycker jag att Claudia är sjukt snygg!

www.ponilovers.blogg.se - Victoria som köpte Brave Heart av Linn driver bloggen tillsammans med Elina. Först lästa jag bloggen endast för att det var Braven, men snabbt fastnade jag och jag tycker dom skriver bra och har roliga bilder med mycket videor.

www.ponnysanning.blogspot.com - Den enda hästskvallerbloggen nu? Hon skriver iallafall bra med bra skvaller som är intressant men inte elakt eller kränkande mot folk. Dessutom bra uppdatering :)

www.norrlandsryttare.blogg.se - Duktiga tjejer med otroligt fina hästar! Uppdaterar bra och ofta med videor och filmer :)

www.nellieberntsson.blogg.se - Superbra blogg som jag verkligen är beroende av! Hon skriver bra och moget för sin ålder och uppdaterar bra om sina ponnysar och sådant som rör hennes liv. Dessutom bra med bilder och videor.

www.nicholaihollesen.blogg.se - Bra och rolig uppdatering. Plus att Bilbo är supersnygg!

www.stallviggeby.blogg.se - Bra uppdatering av fyra duktiga tjejer! Ofta fina bilder och roliga videobloggar. Bra och intressanta inlägg med båda fakta, tips och outfits.

www.mathiildasjoberghh.blogg.se - En av mina bästa kompisars blogg. När hon väl uppdaterar, host, så är det kul att läsa med fina bilder :)

www.etapenna.blogg.se - Oxå en kompis blogg. Inte så bra uppdatering med alltid med ritad eller fotat bild.

www.thofla.blogg.se - Två kompisars blogg. Dom har precis startat den så jag vet inte riktigt vad jag tycker ^^

www.johannagrant.shapemeup.se - Hon skriver bra inlägg. Aldrig någor onödigt. Mycket med fina bilder på både Mika och Charboukie, som förövrigt är jättefina!

www.eriiicksson.blogg.se - En tjej som rider i Mathildas ridgrupp. Kul att läsa om ridlektioner och annat ur någon annans synvinkel. Bra uppdatering.

Kommentarer
Postat av: mathilda

jag missar iaf inte att uppdatera tre dagar i rad HOST höhö x)

2011-05-14 @ 23:46:31
URL: http://mathiildasjoberghh.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Va kul att du läser min blogg :D

2011-05-15 @ 21:40:44
URL: http://eriiicksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0