Let go, get up and hit the dancefloor!

Tja dagens först, vad kan jag säga? Tiden har inte räckt till. Idag har jag hursomhelst vart nere till sjön med Sebbe. Efteråt så tränade vi lite från marken. Basics såsom att han ska stanna när jag stannar och följa efter när jag går utan att jag ska behöva ta i honom. Det är han duktig på! Han är även ganska bra på att stå stilla tills jag säger åt honom att komma till mig. Blir så glad när det funkar! Dock verkade han lite ointresserad ibland då han inte ens tog godisen.. Övade nog i ca 20-25 minuter, ska göra det oftare. Dessutom gick han helt felfritt! Hihi :D

Lorden tog jag en promenix med :) Jag skämms när jag erkänner att jag tror att min 39 år gamla pensionerade ponny antagligen har bättre kondis än jag, haha xd Han speedar ju på som bara tusan i både upp och nerförsbackar. Nerför går bra, men uppför är jobbigt. Konditionsvarning Emma! Jag ska iallafall börja springa, det behöver jag.

Resten av kvällen ska jag renskriva engelska-arbetet. Hinner/orkar jag inte gör jag klart och skickar imorron på förmiddan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0