Lite ledsen.

Ursäkta för mindre bra uppdatering igår, men det började åska och därför hade jag inget internet. Var tvungen att lägga till två saker på To do-listan och det blev att duscha och ringa ett samtal. Dock var det upptaget så jag ska pröva lyckan igen innan jag går ut till stallet. Ni får höra om samtalet senare.

Jag, alla i klassen typ, har sjukt mycket att göra inför slutbetygen. Följande ska göras:
* Skriva en uppsats om Hinduism eller Buddism - fredag.
* Läsa en engelsk bok + skriva boklogg - senast fredag.
* Plugga till NO-prov om Genitik - onsdag.
* Måla ett verk av en konstnär, måla ett porträtt av konstnären och skriva fakta - onsdag.

Åh vad jag ser fram emot detta, NAT.
Vi ses nångång om 100 år när allt är klart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0